luni, 23 martie 2009

O nouă zi.




Bună dimineaţa soare!<3

2 comentarii:

Luminita Manescu spunea...

Ziua de 23 a rămas ... "nouă"!?

Boala


de Marin Sorescu

Doctore, simt ceva mortal
Aici, în regiunea fiinţei mele
Mă dor toate organele,
Ziua mă doare soarele
Iar noaptea luna şi stelele.

Mi s-a pus un junghi în norul de pe cer
Pe care până atunci nici nu-l observasem
Şi mă trezesc în fiecare dimineaţă
Cu o senzaţie de iarnă.

Degeaba am luat tot felul de medicamente
Am urât şi am iubit, am învăţat să citesc
Şi chiar am citit nişte cărţi
Am vorbit cu oamenii şi m-am gândit,
Am fost bun şi-am fost frumos...

Toate acestea n-au avut niciun efect, doctore,
Şi-am cheltuit pe ele o groază de ani.
Cred că m-am îmbolnavit de moarte
Într-o zi
Când m-am născut.

(MARIN SORESCU)

Ioan Daniel Glodeanu spunea...

In ziua aia s-a intamplat ceva frumos 8->

Citate celebre

1. Libertate, libertate ! Câte crime nu se săvârşesc în numele rău. ( A Lamartine )

2. Multă libertate duce la multă rătăcire. ( Fr. Schiller )

3. Libertatea nu este dreptul de a face ceea ce vrem, ci ceea ce se cuvine( Abraham Lincoln)

4. Libertatea înseamnă răspundere, de aceea majoritatea oamenilor se tem de ea. ( George Bernard Shaw )

5. Numai acela este liber care iubeşte libertatea pentru el şi e bucuros s-o extindă şi asupra altora. ( Rabindranath Tagore )

6. A voi şi a acţiona înseamnă a fi liber.Libertatea este sănătatea sufletului. ( Voltaire )

7. Ai învins ? Continuă! Ai pierdut ? Continuă! (Pierre de Coubertin)

8. Cunoaşte-te pe tine însuţi! (Platon)

9.Râzi tu întâi de tine, înainte să poată alţii să o facă! (Elsa Maxwell)

10. Dragostea arată omului cum ar trebui să fie. ( A. P. Cehov )

11. Iubirea este cea mai înaltă fericire la care poate ajunge omul, căci numai prin ea cunoaşte că el e mai mult decat el însuşi, că e una cu totul. ( Rabindranath Tagore )

12. Dragostea îi face pe oameni să se simtă egali. ( F. Dostoievski )

Why God Gave Us Friends

God knew that Everyone Needs Companionship and Cheer
He Knew That People Need Someone
Whose Thoughts Are Always Near.

He Knew They Need Someone Kind
To Lend A Helping Hand.
Someone To Gladly Take The Time
To Care And Understand.

GOD Knew That We All Need Someone
To Share Each Happy Day,
To Be A Source Of Courage
When Troubles Come Our Way.

Someone To Be True To Us,
Whether Near Or Far Apart.
Someone Whose Love We'll Always
Hold And Treasure In Our Hearts.

That's Why God Gave Us Friends.